Prikbord

Nieuws & agenda

Jaarboek Maastricht editie Oda bestellen
12 mei 2023

Al meer dan 65 jaar wordt het jaarboek Maastricht gemaakt. Stichting jaarboek Maastricht zocht naar mogelijkheden om de jeugd te betrekken bij het jaarboek. Voor de leerlingen is dit een unieke kans om hun basisschooltijd in beeld te brengen. Een mooie herinnering voor deze leerlingen.

Ook de leerlingen van groep 8 van de Odaschool hebben hieraan deelgenomen. De afgelopen weken zijn zij aan de slag gegaan met het schrijven van teksten en hebben ze een overzicht gemaakt van alle activiteiten die dit schooljaar aan bod zijn gekomen. Dit zal gebundeld worden tot een jaarboek: het jaarboek Maastricht, editie Oda.

Alle leerlingen van groep 8 ontvangen een eigen exemplaar. Maar we kunnen ons voorstellen dat familieleden, vrienden of andere betrokkenen dit bijzondere jaarboek óók willen aanschaffen! Het jaarboek kost € 22,50 euro.
Via onderstaande link kan het boek besteld worden. Let op: bestellen kan tot uiterlijk 2 juli 2023. https://jaarboekmaastricht.nl/jaarboek-groep-8-2023-oda-kindcentrum/

Schoolwebsite door SchouderCom