Prikbord

Nieuws & agenda

Webinar ‘Opvoeden bij Faalangst’
12 april 2021

Zo’n 10% van de kinderen in de basisschoolleeftijd heeft last van faalangst. Een kind is dan letterlijk bang om te falen bij het uitvoeren van een bepaalde taak. Lichamelijke klachten zoals buikpijn of het vermijden van bepaalde situaties kunnen gevolgen zijn. Herken je dit bij je kind?
Als ouder kun je je kind helpen om faalangst te voorkomen. Kleine aanpassingen in bijvoorbeeld de communicatie kunnen al effect hebben. Wil je meer weten over hoe je faalangst bij je kind kunt helpen voorkomen? Of hoe je je kind kunt helpen faalangst de baas te worden?
Dan is de webinar ‘Opvoeden bij faalangst’ met preventiewerker Pauline Heuperman van Mondriaan wellicht interessant voor jou! Dit webinar vindt plaats op 26 april tussen 19.00 – 21.00 uur.
Je kunt je vragen aan Pauline stellen tijdens, maar ook persoonlijk na het webinar. Aanmelden kan door een mail te sturen naar info@cjg043.nl o.v.v. ‘Webinar Faalangst’

Schoolwebsite door SchouderCom